Tekst łatwy do czytania ETR

Kim jesteśmy i co robimy?

  • Tworzymy nowoczesne rozwiązania do nauki.
  • Dostarczamy narzędzia do uczenia się przez internet.
  • Nasz zespół ekspertów i partnerów dzieli się wiedzą i doświadczeniem.

Co oferujemy?

  • Programy rozwojowe oparte na nowoczesnych metodach uczenia.
  • Platformy edukacyjne (LMS) i szkolenia online.
  • Szkolenia z mentorem.
  • Nauka może być stacjonarna lub zdalna.

Jak pracujemy?

  • Zawsze kierujemy się potrzebami naszych Klientów.
  • Dzielimy się wiedzą, aby projekty były realizowane sprawnie.
  • Wiemy, że powierzone zadania są dla Państwa ważne.
  • Dlatego działamy z uwagą i starannością.

Jak się z nami skontaktować?

ul. Syta 68A
02-993 Warszawa

Tel: 22 397 70 00
Fax: 22 397 70 01
NIP: 7252070156
e-mail: office@lpe.edu.pl